Zapytanie ofertowe

Babięty Wielkie, dnia 26.08.2022 r.

OGŁOSZENIE

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich ogłasza zapytanie ofertowe o wartości poniżej kwoty o której mowa w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:

 

Zakup i dostarczenie 10 ton eko-miału do kotłowni szkolnej w budynku Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich

 

1.Zamawiający:

Szkoła Podstawowa im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich

Babięty Wielkie 31

14-240 Susz

NIP: 744-16-09-159

 

2.Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostarczenie 10 ton EKO-MIAŁU do kotłowni szkolnej w budynku Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich, Babięty Wielkie 31, 14-240 Susz.

 

3.Przedmiot zamówienia obejmuje:

1)Zakup i dostarczenie zgodnie z podpisaną umową - 10 ton EKO-MIAŁU o minimalnych parametrach:

Zawartość popiołu: maksymalnie 12 %

Wartość opałowa: minimalnie 24 MJ/kg

Wymiar ziarna: 3 mm – 31,5 mm

Zawartość podziarna: maksymalnie 15%

Zawartość wilgoci całkowitej: maksymalnie 13%

 

4.Termin realizacji:

1)Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: od 15.09.2022r. do 20.09.2022r.

 

5.Rodzaj i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert:

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: - cena – waga 100 %

Sposób oceny oferty: oferta zawierająca najniższą cenę z tytułu wykonania przedmiotu uznana zostanie za najkorzystniejszą.

 

6.Opis sposobu przygotowania oferty:

1)Zaleca się aby Wykonawca odwiedził miejsce wykonania przedmiotu zamócelem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem zapytania ofertowego, uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do sporządzenia oferty i oceny prac w obecności przedstawiciela Zamawiającego.

2)Oferowana cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacjązamówienia.

3)Oferta powinna być przygotowana w języku polskim.

4)Oferta cenowa musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w aktualnym odpisie z właściwego rejestru (KRS) lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub podpisana przez pełnomocnika.

5)Ofertę należy (przesłać listownie lub złożyć osobiście) decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską w zamkniętej kopercie w siedzibie Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich, Babięty Wielkie 6, 14-240 Susz, sekretariat szkoły do dnia 14.09.2022 r. do godz.1000

z dopiskiem:

  ,, Oferta – Zakup i dostarczenie 10 ton EKO - MIAŁU do kotłowni szkolnej w budynku Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich”

6)Oferty, które wpłyną do siedziby Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

 

7. Rozstrzygnięcie postępowania i inne informacje

1)Zapytanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte niezwłocznie, a o wynikach jegozostaną poinformowani pisemnie, faksem lub droga elektroniczną.

2)Z wykonawcą wybranym w wyniku rozstrzygnięcia zapytania ofertowegopodpisana umowa.

 

8. Postępowanie prowadzone jest z pominięciem ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych lecz zgodnie z „Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro w Gminie Susz”.  

 

 

     Dyrektor Szkoły

mgr Grażyna Taborek